سالروز ورود امام راحل به کشور، روز شروع قدرت اسلام است

شهردار منطقه ۱۷ در مراسم گلبانگ انقلاب، گفت: ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام راحل به میهن عزیزمان، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز شروع قدرت اسلام بود.

به گزارش شهر و ره نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن عزیز و شروع ایام الله دهه فجر، مراسم گلبانگ انقلاب با رعایت حفظ  پروتکل های بهداشتی در دبیرستان پسرانه علامه حلی ۹، برگزار شد.

در این مراسم، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷، مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری، سرهنگ علیرضا تیموری فرمانده ناحیه سپاه حبیب بن مظاهر و جمعی دیگر از مسئولان منطقه و والدین دانش آموزان حضور داشتند.

در ابتدای مراسم مدیر آموزش و پرورش منطقه طی سخنانی از همکاری مسئولان شهرداری دارالشهدای تهران تشکر کرد. سپس همزمان با لحظه ورود امام خمینی (ره) به کشور عزیزمان در سال ۱۳۵۷ در ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه، شهردار منطقه زنگ انقلاب را نواخت.

در ادامه مراسم گلبانگ انقلاب، دکلمه ای توسط یکی از دانش آموزان این دبیرستان قرائت شد. بعد از آن گروه سرود هنری شهید فرجی به اجرای سرود حماسه انقلاب پرداختند. 

روز شروع قدرت اسلام

در ادامه شنگی شهردار منطقه طی سخنانی گفت: ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام راحل به میهن عزیزمان، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز شروع قدرت اسلام بود. اسلامی که امروز بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، آوازه آن در سراسر دنیا پیچیده است و همه مستکبرین و دشمنان انقلاب اسلامی را به زانو درآورده و مکتب های مختلفی مثل مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد کرده است.

شهردار دارالشهدای تهران با اشاره به قدرت اسلام، تصریح کرد: این قدرت اسلام بود که باعث پیروزی انقلاب اسلامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت و شنیده شدن آوازه آن در دنیا شد. 

او با اشاره به نقش دانش آموزان اظهار کرد: شما دانش آموزان، آینده سازان این مملکت هستید و در آینده باید کشور را راهبری کنید، به همین رو باید برای سربلندی میهن عزیزمان تلاش کنید.

او تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مسیر و ریل حرکت انقلاب اسلامی را برای ما مشخص کرده اند و امروز وقت آینده سازی برای کشور و خودتان است. بنابراین نحوه زندگی، برنامه ریزی و درس خواندن شما باید به طریقی باشد که باعث افتخار منطقه ۱۷ باشید. 

ولایت، تنها مسیر پیروزی

شهردار منطقه ۱۷ افزود: با توجه به تبیین رهبر معظم انقلاب اسلامی، راهزنانِ فکر و عقیده بسیار هستند. امروز فضای مجازی در اختیار ما است، در عین حال دشنان می خواهند فکر و راه ما را به سمت خود ببرند، لذا باید مراقب باشیم که در چاه دشمن نیفتیم که راه آن، قرار گرفتن در مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی و پیروی کامل از مقام ولایت است.

شنگی گفت: هر شخصی که می خواهد در طول زندگی خود دچار خسران نشود، تنها راه آن حرکت در مسیر ولایت است. امیدوارم پرچم انقلاب اسلامی از دست رهبر معظم انقلاب اسلامی به دستان مبارک امام زمان(عج) برسد.

در ادامه مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا برگزار شد، سرهنگ تیموری سخنرانی کرد. سپس دو نفر از دانش آموزان مدرسه به اجرای تک نوازی و شعرخوانی پرداختند. همچنین گروه ورزش باستانی و ذکرخوانی ایفای نقش کردند.

در اختتامیه مراسم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همچون همسر شهید مدافع حرم غلامی، نوری و حسین آبادی از جانبازان عزیز منطقه تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام 

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 17484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =