دسترسی به اینترنت پرسرعت با توسعه فناوری فیبر نوری در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: با ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های فیبر نوری در این منطقه، ضمن حل مشکل اینترنت شهروندان، زمینه دسترسی به اینترنت پرسرعت فراهم شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با اشاره به مشکل شهروندان این منطقه در دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت و ضعف زیرساخت های موجود گفت: با توجه به این موضوع، رفع این مشکل اساسی با تکمیل شبکه فیبر نوری از طریق تأمین زیرساخت ها و فیبرکشی در خیابان مهران و کوچه های منشعب به آن کلید خورد.  
او ادامه داد: در همین راستا، با پیگیری های مجدانه این منطقه در حوزه فنی و عمرانی و همکاری در بحث صدور مجوز حفاری و همچنین انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های خدماتی از جمله شرکت مخابرات، این مشکل در این خیابان رفع و زمینه دسترسی به اینترنت پرسرعت به عنوان اولویتی اساسی برای استفاده شهروندان از آموزش های مجازی و نیز بهره برداری دانش آموزان از شبکه شاد به ویژه در دوران شیوع کرونا فراهم شد.  
شهردار منطقه ۱۹ همچنین از رفع مشکل اینترنت در خیابان پاییزان ناحیه ۳ خبر داد و افزود: با توجه به اینکه ساکنین این خیابان سال هاست نه تنها به شبکه اینترنت بلکه به تلفن ثابت هم دسترسی ندارند، با ورود شهرداری این منطقه و همکاری حوزه فنی و عمرانی آن در بحث صدور مجوز حفاری و هماهنگی با دستگاه های خدماتی مربوطه، ضمن تأمین شبکه اینترنت پرسرعت برای شهروندان ساکن در خیابان پاییزان، خطوط تلفن نیز برای این نقطه از منطقه ایجاد و فعال شد.
هدایت این اقدام را گامی مهم در راستای توسعه منطقه و افزایش رضایتمندی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: توسعه فناوری فیبر نوری در دیگر نقاط منطقه نیز در حال انجام و در مرحله صدور مجوز حفاری است.
 

انتهای پیام

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 17493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =