قاب انقلاب بر سازه‌های شهری منطقه۲ نقش بست/ المان نوری میدان صنعت به رنگ پرچم افتخار درآمد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ گفت: در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با فضاسازی محیطی و آذین‌بندی معابر، پیام‌های انقلابی بر سازه‌های شهری منطقه نقش بست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علیرضا جعفری با بیان این خبر گفت: به منظور پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی، همزمان با فضاسازی محیطی  و بهسازی جلوه‌های بصری ، قاب انقلاب بر سازه‌های شهری منطقه نقش بست.
او از اکران مضامین مربوط به انقلاب ۵۷ بر روی سازه های شهری خبر داد و افزود: این پیام ها با هدف  اشاعه ارزش های انقلاب و بازآفرینی خاطرات آن دوران برای شهروندان به ویژه نسل انقلاب، اکران شد.
معاون شهردار منطقه۲ گفت: در این راستا ۶۰ سازه شهری به اکران تصاویر و سایر طرح های انقلابی  اختصاص یافته است.
او با اشاره به اجرای پویش پرچم افتخار گفت:  بنا به دستور مقام معظم رهبری و سیاست های مدیریت شهری در اجرای پویش پرچم افتخار، تلاش داریم تا با مشارکت شهروندان بتوانیم در این پویش مشارکت گسترده ای داشته باشیم.
به گفته جعفری، ضمن اهتزار پرچم افتخار در میادین و معابر اصلی، المان  نوری میدان صنعت  نیز به رنگ پرچم درآمده است.
جعفری آذین بندی معابر اصلی و میادین با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را از دیگر اقدامات اجرایی دراین ایام برشمرد و گفت: میادین و معابر پرتردد سطح منطقه از جمله میادین شهید طهرانی مقدم، صنعت و کتاب و مساجد و ساختمانهای شهرداری منطقه ۲ با ۱۵ هزار متر ریسه پرچم آذین بندی شده اند.

انتهای پیام

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 17507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =