برگزاری مسابقات مینی‌فوتبال کودکان آینده‌ساز شهر تهران در منطقه ۱۲

به دنبال موفقیت‌های منطقه ۱۲ در ثبت نوآورانه و برگزاری دوره‌های متنوع مسابقات مینی‌فوتبال در شهر تهران، شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری سومین دوره مسابقات مینی‌فوتبال مناطق ۲۲گانه به میزبانی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقات به مناسبت گرامی‌داشت ایام مبارک دهه فجر با حضور ۲۲ تیم از مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران از روز ۱۲ بهمن‌ماه آغاز شده و همه تیم‌های شرکت‌کننده از مراکز پرتو (مؤسسات حمایت از تحصیل کودکان کار نهال) شهرداری تهران برای شرکت در مسابقات معرفی شده‌اند.

او با تأکید بر رهنمون‌های مقام معظم رهبری در مورد کاربرد ورزش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: به همین منظور همه امکانات ورزشی در اختیار شهرداری منطقه ۱۲ به صورت رایگان در اختیار این فرزندان عزیز شهر قرار خواهد گرفت.

شهردار قلب طهران ضمن یادآوری ثبت نوآورانه رشته مینی‌فوتبال توسط منطقه ۱۲ و میزبانی موفق دو دوره قبل این مسابقات، بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور استعدادیابان فوتبال کشور انجام می‌شود و بازیکنان منتخب در پایان به عضویت تیم کودکان آینده‌ساز «قلب طهران» درخواهند آمد.

به گفته یزدی، تجهیز تیم‌ها به لباس ورزشی و اهدای جوایز از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۱۲ برای برگزاری این مسابقات بود.

انتهای پیام

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 17512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =