تعریض محور صالح‌آباد برای کنترل ترافیک آخر سال بهشت زهرا(س)

نشست هماهنگی و بررسی اقدامات اجرایی برای رفع گره‌های ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال به میزبانی سازمان بهشت زهرا (س) با حضور مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و محسن قضاتلو شهردار باقرشهر برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست که نماینده فرمانداری شهر ری و معاونین حوزه های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی منطقه نیز حضور داشتند، درخصوص اقدامات و طرح های اجرایی برای سهولت تردد و رفع گره های ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال در محورهای مواصلاتی به بهشت زهرا (س) که هر ساله میزبان جمع کثیری از شهروندان و مسافران برای زیارت اهل قبور است، تبادل نظر شد.
برهمین اساس نیز چندین طرح اجرایی در قالب ساماندهی معابر منتهی به بهشت زهرا(س) که توسط شهرداری منطقه ۱۹ در حال انجام است توسط مسئولین حاضر بررسی شد.
 اجرای اصلاح هندسی و تعریض انتهای محور صالح آباد در مسیر شمال به جنوب و بالعکس، طراحی ورودی باب الزهرا (س) و طراحی و اصلاح هندسی داخلی بزرگراه آزادگان از جمله طرح های در حال اجرا توسط این منطقه برای کنترل ترافیک روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال در این معابر است.
پس از این نشست نیز شهردار منطقه با همراهی مسئولین حاضر ضمن بازدید از طرح کاشت ۳۰ هزار نهال به نیت ۳۰ هزار شهید، در کنار گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، نهالی را به نیت یکی از شهیدان گرانقدر این مرز و بوم، در کنار دیگر نهال ها کاشت.
 

انتهای پیام

۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 17539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =