برای حذف موانع اشتغال جوانان تلاش می‌کنیم/ افتتاح دو مرکز توتیا تا پایان سال

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه سومین مرکز توتیا در منطقه ۱۰ به بهره‌برداری رسید، گفت: با کمک شهرداران مناطق برای حذف موانع اشتغال جوانان تلاش می‌کنیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مرکز توتیا منطقه ۱۰ با حضور احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان و رضا شرفی شهردار منطقه ۱۰ افتتاح شد.

احمدی صدر با اشاره به اینکه در مسیر تسهیل کسب و کار جوانان برنامه‌های ویژه‌ای در دست اقدام داریم، بیان کرد: امسال سومین مرکز توتیا به بهره‌برداری رسید و تا پایان سال دو مرکز دیگر هم در مناطق دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: یکی از اهداف سازمان ایجاد مراکز توتیا در مناطقی است که تعداد جوانان آن‌ها بیشتر است. با این گام، قدم کوچکی برای ایجاد اشتغال برای این جوانان برداشته می‌شود و در این راه به‌اندازه توان شهرداری قدم بر می‌داریم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید موانع اشتغال از سر راه جوانان برداشته شود، افزود: اگر فقط موانع را از سر راه جوانان و مسیر اشتغال برداریم، کار بزرگی انجام داده‌ایم. اگر هدف کمک و حمایت باشد، باید تلاش کنیم در سطح مناطق موانع را از سر راه افرادی که به‌ دنبال توسعه کسب و کار هستند، برداریم.

احمدی صدر عنوان کرد: این هدف دست یافتنی است و انشاءالله با کمک شهرداران مناطق این کار را انجام می دهیم.

او در خصوص منطقه ۱۰ گفت:  شهروندان این منطقه دینشان را به انقلاب و نظام ادا کرده‌اند و ایجاد مراکز توتیا و خدمات دیگر کمترین اقدامی است که می‌توانیم در یک منطقه انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: حتما این منطقه وسعت و ظرفیت داشتن مراکز بیشتری را دارد، اما امکانات ما هم محدود است. امیدوارم با کمک خیرین و امکانات شهرداری، مراکز توتیا را توسعه دهیم.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 17543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =