المان خودروی چاق و لاغر در بلوار دادمان سرقت نشده است/جمع‌آوری المان برای بازسازی و رنگ‌آمیزی

روابط عمومی شهرداری منطقه۲ با تکذیب خبر سرقت المان خودروی چاق و لاغر در خیابان لبخند، اعلام کرد که به منظور افزایش زیبایی بصری شهری، این المان برای بازسازی و رنگ آمیزی توسط اداره زیباسازی منطقه جمع‌آوری شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،در ساعات گذشته اخباری تحت عنوان  به سرقت رفتن  المان خودروی شخصیت های کمدی خیابان لبخند واقع در بلوار دادمان در رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی  منعکس شده است که ضمن تکذیب این خبر،به استحضار می‌رساند المان خودرو دچار صدمه و آسیب شده بود و اداره زیباسازی در تداوم برنامه های اجرایی خود برای افزایش زیبایی های بصری، اقدام به جمع آوری آن کرد.

براساس این گزارش المان خودرو کارکتر چاق و لاغر در حال بازسازی و رنگ آمیزی است و پس از رفع نقص، مجددا در محل مذکور جانمایی و نصب می شود.

 لازم به ذکر است؛ مدیریت منطقه ۲ با اعتقاد بر ضرورت  توسعه فضاهای شاد و مفرح منطبق با نیازهای فرهنگی و روحی و روانی جامعه و با هدف ایجاد فضاهای بصری شاد،این المان ها را در بلوار دادمان جانمایی کرده و در راستای  نگهداشت و بهبود فضای بصری ، بهسازی و رنگ آمیزی المان های شهری را در دستور کار دارد.

انتهای پیام 

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 17586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =