سرعت‌بخشی به مهار آتش با نصب ۳۰۰ شیر هیدرانت در معابر اصلی منطقه ۱۹

تدابیر پیشگیرانه برای مهار آتش در مواقع اضطرار با ورود و همکاری شهرداری منطقه ۱۹ در امر تسهیل و تسریع صدور مجوزهای حفاری برای نصب شیرهای هیدرانت آتش نشانی محقق شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه تجهیز معابر اصلی منطقه به شیرهای هیدرانت آتش نشانی را یکی از اصول فنی و ضروری در کنترل و تسریع در مهار آتش عنوان کرد و گفت: در همین راستا طی هماهنگی انجام شده با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و نیز شرکت آب و فاضلات منطقه ۶ تهران، کلیه مجوزهای حفاری برای نصب و اتصال شیرهای هیدرانت صادر و درهمین راستا ۳۰۰ شیر هیدرانت در معابر اصلی این منطقه نصب شد.
او همچنین به همسطح سازی شیرهای اصلی گاز در خطوط ۳۶ و ۲۴ اینچ در میدان بهمنیار اشاره کرد و افزود: با همکاری شهرداری منطقه ۱۹ در بحث صدور مجوز حفاری و فضای سبز و نیز هماهنگی های انجام شده با شرکت گاز استان تهران، شیرهای آتش نشانی که سال ها در عمق بیش از ۴ متر مدفون شده بودند، به عمق یک متری زمین منتقل شدند.  
هدایت با بیان اینکه این شیرهای گاز تغذیه کننده مناطق ۱۹ و ۱۶ هستند، اظهار کرد: این اقدام اهمیت زیادی در تسریع قطع جریان گاز با بستن شیرها در مواقع بحرانی از جمله وقوع زلزله و جلوگیری از وقوع پیامدهای خطرناک ناشی از اشتعال و انفجار لوله های گاز دارد.

انتهای پیام
 

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 17611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =