اجرای پویش "گام دوم انقلاب، نسل چهارم" در منطقه۲ کلید خورد

نشست هم‌اندیشی پویش "گام دوم انقلاب، نسل چهارم" با هدف برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه فجر برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه، کاظم داودی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: پویش گام دوم انقلاب نسل چهارم ، ویژه مخاطبین نوجوانان ۱۰ الی ۱۸ساله با محوریت توصیه های مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به منظور دریافت و اجرای ایده ها و پیشنهادات این قشر در گرامیداشت دهه فجر اجرا می شود.
او افزود:حضور جوانان در این گام فرصت ارزشمندی است تا بتوان از همت، تلاش و پشتکار ایشان در اجرای برنامه های خلاقانه، ابتکاری، نوآورانه بهره جست.
معاون‌ اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو گفت: یکی از رویکردهای مدیریت شهری بهره مندی از پتانسیل گروه های ورزشی، هنری، کودکان معلول، استثنایی و... و افزایش مشارکت پذیری شهروندان در برنامه های فرهنگی است و برهمین اساس از ایده های خلاقانه و نوآورانه در این زمینه استقبال می شود.
او به برگزاری کارگاه و جلسات هم اندیشی با موضوع نوجوانان و گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت:  گردهمایی نسل چهارم با رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای بزرگترین روزنامه دیواری با عنوان دیوار انقلاب توسط شهرداران مدرسه ،بازدید از خانواده شهید دانش آموز و ... همزمان با ایام مبارک دهه فجر در حال اجرا است.

انتهای پیام

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 17627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =