رویکرد شهردار تهران و پزشک‌بودن او، فرصتی برای ارتقای فعالیت‌های شرکت شهرسالم است

مدیرعامل شرکت شهر سالم رویکرد شهردار تهران و پزشک بودن او را فرصتی برای ارتقای فعالیت‌های درمانی شرکت دانست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم،  امیر نورمحمدی در ابتدای جلسه تودیع رئیس جدید حراست شرکت شهر سالم ضمن تشریح عملکرد این شرکت در دوره شیوع کرونا گفت: ما از دو سال پیش چه در حوزه تشخیص، چه در حوزه درمان و چه در حوزه واکسیناسیون پا به پای نهادهای درمانی مسئول مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستیم.

او با گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید مدافع سلامت شرکت شهر سالم، نقش این شرکت را هم در دسترسی شهروندان به خدمات سلامت‌محور و هم در شکسته شدن قیمت‌های آن در دوره کرونا تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: از جمله فعالیت‌های مهم شرکت شهر سالم در این دوره این بود که حدود ۱۲هزار تزریق کرونایی داروی رمدسیور در درمانگاه‌های شهرداری به بیماران کرونایی انجام شد.

نورمحمدی در تشریح فعالیت بخش درمان غیرمستقیم شرکت شهر سالم اظهار داشت: تعداد ۱۴۶۰ مرکز پزشکی و درمانی با شرکت شهر سالم قرارداد دارند که ما ضمن بستن قرارداد با این مراکز، وظیفه نظارت بر خدمتی که به کارکنان و بازنشستگان شهرداری ارائه می‌دهند را برعهده خود می‌دانیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با گرامیداشت یاد مرحوم بهزاد کاکاوند، رئیس اسبق حراست شرکت، نقش حراست و بازرسی شهرداری را در حل برخی از مشکلات حوزه قراردادها مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد.

نورمحمدی با اشاره به پایش سلامت کارکنان شهرداری و ۲۳۴۰ ایثارگر متقاضی تبدیل وضعیت گفت: یکی از عوامل حرکت رو به جلوی بخش بهداشت و پیشگیری شرکت شهر سالم در سال‌های اخیر، اخذ مجوزهای تخصصی برای ارائه خدمات جدید و توسعه خدمات سابق است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم؛ رویکرد شهردار محترم تهران و پزشک بودن ایشان، فرصتی برای ارتقاء فعالیت‌های بهداشتی و درمانی این شرکت محسوب می‌شود.

او با اشاره به واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران و خانواده‌های ایشان گفت: طرح واکسیناسیون کرونا تبلور فعالیت‌های شرکت شهر سالم و واکسنی برای تقویت فعالیت‌های شرکت بود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت گفت: همان‌طور که حضرت آقا ابلاغ فرمودند، بیماران نباید دغدغه‌ای جز درمان خود داشته باشند و همه ما موظفیم به خدمت‌رسانی. چرا که همانقدر که درمان بیماران می‌تواند خیر دنیا و آخرت را به همراه داشته باشد، تعلل در درمان یک نفر نیز می‌تواند به خسارت محض برای دنیا و آخرت ما منجر شود.

 نورمحمدی در پایان با اشاره به اینکه تغییر برای یک سازمان ذاتا مفید است، از خدمات ابراهیم محمدی رئیس سابق حراست شرکت شهر سالم به ویژه در طرح واکسیوناسیون کرونا کارکنان شهرداری تقدیر و برای رضا صفی‌آریان در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

شرکت شهر سالم جمع بهترین‌های شهرداری تهران است

بر پایه این گزارش، در نشست تودیع و معارفه رئیس حراست شرکت شهر سالم، مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا طی سخنانی حجم فعالیت‌های شرکت شهر سالم را چشمگیر دانست و گفت: با توجه به اینکه در شرکت شهر سالم بهترین‌های شهرداری تهران جمع شده‌اند، این شرکت برای حراست شهرداری اهمیت ویژه‌ای دارد.

 علی فلاح‌نژاد نیروی انسانی شرکت شهر سالم را دلسوز، متخصص و پرتلاش ارزیابی و با توجه به موقعیت خطیر کنونی در موج جدید کرونا، برای هر گونه همکاری در چارچوب ظرفیت‌های حراست شهرداری اعلام آمادگی کرد.

او افزود: برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها ازاهمیت ویژه‌ای برای حراست کل شهرداری تهران برخوردار است، که شرکت شهر سالم یکی از آنها است.

درپایان این نشست، حکم ریاست حراست شرکت شهر سالم به رضا صفی‌آریان اعطا و از خدمات ابراهیم محمدی در این سمت تقدیر شد.

انتهای پیام 

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 17657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =