توزیع ۴۰۰ کاور جداکننده رایگان بین رانندگان تاکسی منطقه ۱۵

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: ۴۰۰ کاور جداکننده ویژه تاکسی‌های منطقه در راستای حفظ سلامت مسافران و رانندگان تاکسی و مقابله با شیوع کرونا بین رانندگان تاکسی توزیع شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده با اعلام این خبر افزود: رانندگان حمل و نقل عمومی از مشاغل پرخطر در معرض ابتلای ویروس کرونا هستندکه رعایت نکات بهداشتی توسط آنها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است.

به گفته او، در این راستا با همکاری سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران  توزیع رایگان کاور جدا کننده بین راننده و مسافر تاکسی‌های منطقه با هدف حفظ سلامت رانندگان و شهروندان در برابر ابتلای بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه به دیگر اقدامات کنترلی و پیشگیرانه کرونا در حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: توزیع ۸۰۰ عدد مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح بین رانندگان تاکسی خطی، گردشی و تلفنی، شست و شوی و ضدعفونی روزانه ناوگان اتوبوسرانی، پایانه ها و  ضدعفونی تاکسی ها به طور مستمر از جمله این اقدامات است.

او در پایان از شهروندان  خواست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی، وکاهش سفرهای غیرضروری بین شهری، مسئولین شهری را در کنترل بیماری کووید ۱۹  یاری کنند.

۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 1766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =