تمام کارکنان معاونت امور ایثارگران شهرداری علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند

معاون امور ایثارگران شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت تزریق دز سوم واکسن کرونا در میان کارکنان دستگاه‌ها گفت: کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و افزایش شهرهای قرمز، لزوم اعمال محدودیت‌های کرونایی و تصویب قوانین سختگیرانه را ضروری ساخته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران، محمد جواد لشکری معاون امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به شیوع سویه اومیکرون در کشور و افزایش شهرهای قرمز  افزود: متاسفانه ساده انگاری و کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیانگر افزایش میزان آمار موارد ابتلا در آینده نزدیک است که همین امر ضرورت تزریق دوز سوم واکسن جهت پیشگیری از تجربه تلخ گذشته و مرگ و میر تعداد قابل توجهی از هموطنان به جهت قرارگیری شهر در وضعیت قرمز، نبود تخت خالی بیمارستانی و ازدحام در مراکز درمانی را گوشزد می کند.
او تصویب ستاد ملی کرونا و تاکید سازمان امور استخدامی کشور درخصوص تزریق اجباری دز سوم واکسن کرونا در نه گروه شغلی را یادآور شد و اظهار داشت: قطعا با اعمال محدودیت های بیشتر نظیر منع تردد افراد واکسینه نشده، ممانعت از حضور کارکنان خاطی و عدم ارائه خدمات به شهروندان فاقد کارت واکسن نتیجه بهتری را در این حوزه شاهد خواهیم بود.
معاون امور ایثارگران شهرداری تهران با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت رسانه و شبکه های اجتماعی درخصوص آگاهی بخشی به تمام اقشار جامعه و ترغیب و تشویق مردم به تزریق واکسن افزود: در بازه زمانی کوتاهی مردم گلایه مند بودند که چرا وزارت بهداشت در تزریق واکسن کوتاهی می کند و اکنون این امر شیوه عکس به خود گرفته است.
لشکری با تقدیر از دولت سیزدهم در حمایت از تولید داخلی واکسن و همچنین سرعت بخشی به امر واردات و امکان دسترسی عموم مردم در کوتاهترین زمان ممکن افزود: اهمال و ساده انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نتیجه عدم شناخت و آگاهی از عواقب مرگبار ویروس است.
او در ادامه تزریق دوز سوم واکسن در گروههای حساس و جانبازان را مهم خواند و اظهارداشت: ویزیت آنلاین و ارجاع جامعه ایثارگری شهرداری تهران به مراکز درمانی و بیمارستانی از مهمترین اقدامات اداره درمان معاونت امور ایثارگران از بدو شیوع ویروس بوده و همکاران پرتلاش این اداره آمادگی هماهنگی با شرکت شهرسالم جهت تزریق دوز سوم ویژه این قشر معزز را دارند. 
معاون امور ایثارگران شهرداری تهران در پایان تزریق دوز سوم واکسن را امری حیاتی و مهم در جهت پیشگیری از ابتلا عنوان کرد و گفت: خوشبختانه به همت کادر درمان پرتلاش و خدوم شرکت شهرسالم، امروز تمامی کارکنان معاونت امور ایثارگران شهرداری تهران واکسینه شدند و امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن این امر به تمامی بخشها تسری یابد.
انتهای پیام
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 17747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =