ویژه‌برنامه «فصل رویش» برگزار می‌شود

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در ویژه‌برنامه «فصل رویش» از ۶ چهره فعال و موثر در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی تجلیل می‌کند.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه برنامه «فصل رویش» با هدف تجلیل از ۶ چهره فعال و موثر در حوزه فرهنگ و هنر که با موضوع انقلاب اسلامی آثاری را تولید کرده اند، روز ۲۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۶ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

مریم شعبانی نویسنده و کارگردان تئاتر، رضا یزدانی شاعر و ترانه‌سرا، حسین پارسا فر آهنگساز و نوازنده، میکاییل براتی تصویرساز و مدرس دیجیتال پینت و سیاوش سرمدی نویسنده و کارگردان سینما، ۵ شخصیت مدعو در برنامه «فصل رویش» هستند که با حضور جمعی از شخصیت‌های انقلابی، فرهنگی و هنری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این پنج شخصیت، از مقام و خانواده جهادگر شهید امیر محمد اژدری در این مراسم تجلیل به عمل خواهد آمد.

امیر محمد اژدری ۲۵ ساله و ساکن تهران بود. او که از فعالین گروه‌های جهادی در این سال‌ها به شمار می‌رفت، بیش از هفت سال به جهاد در مناطق محروم کشور مشغول بود. مسئولیت گروه پزشکی و درمانی امام رضا (ع)، مسئولیت گروه عمرانی امام رضا (ع) و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع) را بر عهده داشت. اژدری در اکثر استان‌های کشور از جمله لرستان، خوزستان، خراسان، کرمانشاه، ایلام و ... سابقه انجام فعالیت‌های جهادی داشت. او در حادثه زلزله کرمانشاه از پیش‌قدمان جهادی برای کمک به مردم زلزله زده بود.

علاقه‏‌مندان برای شرکت در این ویژه برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 17748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =