تلاش برای نهایی‌سازی قرارداد بازسازی میدان جمهوری تا قبل از اتمام سال مالی ۱۴۰۰

شرفی با اشاره به اینکه مشاور طرح بازسازی میدان جمهوری انتخاب شده و قرارداد آن نیز به فوریت منعقد می‌شود، گفت: وظیفه مشاور، تهیه طرح‌های مناسب برای پکیج میدان جمهوری و راسته بزرگراه نواب تا روی تاج تونل این بزرگراه است.

رضا شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره آخرین وضعیت پروژه بازسازی و ساماندهی میدان جمهوری اسلامی در این منطقه اظهار کرد: درباره موضوع بازسازی میدان جمهوری اسلامی، پاکت مشاور این پروژه باز و انتخاب مشاور صورت گرفته و قرارداد آن به فوریت منعقد می‌شود؛ وظیفه مشاور، تهیه طرح‌های مناسب برای پکیج میدان جمهوری و راسته بزرگراه نواب تا روی تاج تونل این بزرگراه است.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه پس از طراحی در قالب یک پکیج برای این میدان، مشاور وارد فاز طراحی می‌شود، عنوان کرد: مشاور موظف است که اسناد مناقصه را تا فاز ۲ تهیه کند و بعد از آن طرح‌های مورد نظر مشاور برای تصویب به کمیته فنی سازمان زیباسازی ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که قبل از اتمام سال مالی ۱۴۰۰ قرارداد بازسازی میدان جمهوری اسلامی را نهایی کنیم.

گفتنی است بازسازی میدان جمهوری اسلامی از جمله طرح‌هایی بود که شهردار تهران در هشتمین برنامه از سلسله بازدیدهای خود از مناطق شهر تهران در قالب پویش قرار خدمت، آن را مورد بازدید قرار داد.

انتهای پیام/

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 17757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =