اجرای طرح چهل روزه مباره با جانوران موذی در منطقه ۱۴

طرح ویژه چهل روزه «نبرد با موش ها» به منظور رضایتمندی شهروندان با اجرای عملیات طعمه‌گذاری و حذف کلونی‌های منطقه ۱۴ به اجرا درآمده است.

به گزارش شهر و به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ علی‌رضا برزگر مرادی سرپرست خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت: کارشناسان اداره ساماندهی با گشت های مداوم به منظور بهبود وضعیت شهر و ارتقای کیفیت معابر شهری، نسبت به شناسایی کلونی ها و پاک سازی لانه های مخفی جانوران موذی اقدام می کنند.
برزگر مرادی افزود: اولویت این طرح گشت، بررسی و طعمه گذاری نقاط دارای پیام های شهروندی، انهار روباز، بلوارها، معابر اصلی و فرعی سطح منطقه است که از تاریخ بیستم بهمن ماه شروع شده و تا بیست و نهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
او ادامه داد: علاوه بر نظارت دقیق بر موارد امحاء شده پیشین و بررسی میزان اثر اقدامات قبلی، همزمان با شناسایی کلونی ها و راسته های جدید، عملیات طعمه گذاری، انسداد حفره ها، مسیرهای تردد جانوران موذی و ورودی لانه ها (لانه کوبی) با استفاده از ابزارهای کاربردی جهت پاکسازی دائمی صورت پذیرفته است.
برزگر مرادی در پایان یادآور شد: این اقدامات به صورت مستمر در تمامی روزهای هفته و علاوه بر شیفت های روزانه، توسط شیفت های شبانه نیز در سطح منطقه در حال انجام است.

انتهای پیام

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 17916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =