توجه یکسان مدیریت شهری به حوزه عمرانی و مسائل اجتماعی و فرهنگی

کاوه علایی با حکمی از سوی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران به عنوان معاون فنی و عمران سازمان بازرسی منصوب و از زحمات هاشم روحانی معاون سابق این حوزه تقدیر بعمل آمد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ داود گودرزی در مراسم تکریم و معارفه معاون فنی و عمران سازمان بازرسی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع)، مسئله فنی و عمران را یکی از مسائل اصلی شهر تهران به عنوان پایتخت و الگوی جهان اسلام برشمرد و گفت: موضوع فنی و عمران چه در بحث توسعه ای و چه در زمینه نگهداشت و اصلاح وضع موجود، برای مدیران و مردمی که انتظار دارند اتفاقات خوبی در شهرشان رقم بخورد دارای اهمیت است.

او با بیان اینکه ما برای لحظه لحظه زندگی مردم ارزش قائل هستیم، خاطرنشان کرد: همان‌قدر که موضوعات فنی و عمرانی برای ما مهم است، مسائل اجتماعی، فرهنگی، معماری و زیبایی شهر هم برای ما اهمیت دارد. برای ما مهم است که مردم کمتر در ترافیک بمانند. رفت و آمد آنها در شهر تسهیل شود و زندگی راحت‌تری داشته باشند.

رئیس سازمان بازرسی همراهی و همکاری همه مجموعه ها در اصلاح ساختارها و رویه ها با رویکرد ارتقای کارآمدی و کاهش فساد را مورد توجه قرار داد و افزود: باید دید کدام حوزه های شهری نیاز به اصلاح دارد و چگونه می‌توان با هزینه کمتر و بهره وری بالاتر، ساختارها و فرآیندهای معیوب را اصلاح کرد.

گودرزی تاکید کرد: ما به عنوان مجموعه نظارتی در شهرداری با دقت بیشتری موضوعات را می بینیم و به مدیران اجرایی کمک می کنیم که تحول در شهر با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد.  

عباس شعبانی معاون فنی و عمران شهرداری نیز با بیان اینکه طراحی فعالیت ها در حوزه فنی و عمران به گونه ای بوده است که فعالیت ها شفاف، ضابطه مند و قانون‌مند باشد، اظهار کرد: ما فرایندها و نظام کنترلی را طوری طراحی کرده ایم که کمترین آسیب را داشته باشد.

گفتنی است کاوه علایی عناوینی همچون سرگروه بازرسی معاونت فنی و عمران، مدیر بازرسی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، مدیر بازرسی منطقه ۱۴، مدیر بازرسی سازمان ورزش، مدیر بازرسی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، سرگروه بازرسی معاونت اجتماعی و مدیر بازرسی شرکت راه آهن شهری را در کارنامه خود دارد . 

انتهای پیام 

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 17957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =