ساماندهی گل‌فروشان حاضر در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س)

عملیات جمع‌آوری و ساماندهی گل‌فروشان دستفروش و بساط‌گستر در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی، علامه عسگری و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) اجرا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به خطرات ناشی از فعالیت گل‌فروشان و همچنین میوه‌فروشان در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید هاشمی که باعث ترافیک سنگین در هنگام برگشت شهروندان از بهشت زهرا(س) به ویژه در اواخر هفته و روزهای پایانی سال می‌شود، گفت: استقرار این افراد به ویژه سوء استفاده از کودکان کار در این محور علاوه بر احتمال وقوع تصادفات و آسیب به این کودکان، مشکلات زیادی در خصوص ایجاد ترافیک برای شهروندان مراجعه‌کننده به بهشت زهرا(س) ایجاد کرده است و در همین راستا، ساماندهی و انتقال آنها به مکان‌های از پیش تعیین شده در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری، ساماندهی و انتقال گل‌فروشان به مکان امن با اخذ مجوز از مقام قضایی و شورای تأمین استان و با مشارکت نیروی انتظامی و راهور، نیروهای شهربان و حریم‌بان و نیروهای یگان حفاظت منطقه اجرا شده است.

هدایت افزود: علاوه بر حاشیه بزرگراه شهید هاشمی در مسیر رفت و برگشت تا درب اصلی ورودی بهشت زهرا(س)، گل‌فروشان مستقر در زیر پل علامه عسگری و روی پل خلیج فارس تا درب‌های اصلی یک و دو بهشت زهرا (س) ساماندهی شدند.

 انتهای پیام/

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 18062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =