ضرورت بروزرسانی تصاویر هوایی و ماهواره/ این تصاویر یکی از منابع مهم جهت تصمیم‌گیری در کمیسیون‌ها است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: بروزرسانی تصاویر هوایی و ماهواره تهران یکی از مهمترین منابع جهت تصمیم‌گیری در کمیسیون‌ها و کمیته‌ها از جمله کمیسیون ماده ۱۰۰، کمیسیون ماده ۷،  قانون باغات و موارد دیگر محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران یکشنبه- ۱ اسفند ۱۴۰۰- در چهل و هشتمین جلسه شورای شهر اظهار کرد: بروزرسانی تصاویر هوایی و ماهواره تهران یکی از مهمترین منابع جهت تصمیم‌گیری در کمیسیون‌ها و کمیته‌ها از جمله کمیسیون ماده ۱۰۰، کمیسیون ماده ۷،  قانون باغات و موارد دیگر محسوب می‌شود.

وی افزود: تولید و نگهداری و ایجاد پایگاه اطلاعات جغرافیایی ضرورت دارد و باید نسبت به رفع مسائل موجود در این زمینه در بستر سیستم جغرافیایی اقدام کرد.

عباسی با اشاره به اینکه عکس‌های هوایی مربوط به شهر تهران از سال ۵۸ تا ۷۴ در سامانه بارگزاری نشده است و این مسئله جهت کمک به تصمیم‌گیران شهری حائز اهمیت است، گفت: جانمایی پلاک‌ها در عکس هوایی سال ۸۱ دارای خطاهای زیادی بوده و باید اصلاح شود.

عضو شورای شهر عنوان کرد: همچنین در تصاویر هوایی سال‌های ۸۶ و ۹۳ علیرغم اینکه اقداماتی صورت گرفته ولی مستمر ادامه نیافته است.

انتهای پیام/

۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 18109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =