انتظارات مردمی از تیم فعلی مدیریت شهری بالاست/ تشکیل هرچه سریع‌تر تیم‌های اجرایی برای استفاده از اعتبارات ۱۴۰۱

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران گفت: هنوز یک ماه از سال ۱۴۰۰ باقیمانده و شهرداری نباید فرصت استفاده از اعتبارات بودجه سال جاری را از دست دهد و بهتر است قراردادهایی که امکان انعقاد آن‌ها در سال ۱۴۰۰ وجود دارد، قبل از شروع سال ۱۴۰۱ منعقد شوند تا بتوانیم از اعتبارات باقیمانده ۱۴۰۰ استفاده کنیم. 

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی یکشنبه- ۱ اسفند ۱۴۰۰- در چهل و هشتمین جلسه شورا در تذکر پیش از دستور خود گفت: هنوز یک ماه از سال ۱۴۰۰ باقیمانده و شهرداری نباید فرصت استفاده از اعتبارات بودجه سال جاری را از دست دهد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: بهتر است قراردادهایی که امکان انعقاد آن‌ها در سال ۱۴۰۰ وجود دارد، قبل از شروع سال ۱۴۰۱ منعقد شوند تا بتوانیم از اعتبارات باقیمانده ۱۴۰۰ استفاده کنیم. 

وی همچنین در مورد بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد: مردم از این تیم مدیریت شهری انتظار زیادی دارند و بهتر است همکاران در شهرداری نیز از هم اکنون تیم‌های اجرایی را برای استفاده از اعتبارات بودجه ۱۴۰۱ تشکیل دهند. 

علوی خاطرنشان کرد: همه ساله مدیریت شهری ۲ الی ۳ ماه اول سال را از دست می‌دهد؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا از امروز کار روی بودجه ۱۴۰۱ شروع شود تا شاهد این تاخیر نباشیم. 

انتهای پیام/

۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 18113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =