تعمیر ۱۳۰ سرپناه ایستگاه اتوبوس و تاکسی در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از آغاز فعالیت‌های ترافیکی طرح استقبال از بهار با محوریت رفع نواقص ترافیکی و ایمن‌سازی معابر داخلی و بزرگراهی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی و تعامل با پلیس راهور منطقه به منظور اجرای اقدامات برنامه ریزی شده برای طرح استقبال از بهار درحوزه ترافیک گفت: در همین راستا فعالیت به روزسازی نزدیک به ۱۳۰ سرپناه ایستگاه اتوبوس و تاکسی آغاز شده و در حال انجام است.
او ادامه داد: ترمیم شیشه و رفع نواقص روشنایی، به روزسازی تابلوهای راهنمایی مسافران، مرمت صندلی ها، رنگ آمیزی و... از جمله اقدامات اجرایی برای نوسازی سرپناه ها محسوب می شود.
او همچنین از ایمن سازی محورهای بزرگراهی این منطقه بویژه در بخش ورودی جنوب شهر اشاره و بیان کرد: با توجه به حجم تردد روزانه مسافرین و شهروندان از بزرگراه شهید هاشمی و احتمال بالای مخاطرات ترافیکی در این بزرگراه، ساماندهی این محور در اولویت اقدامات ترافیکی طرح استقبال از بهار قرار گرفته و در همین راستا ضمن نصب تجهیزات ترافیکی، عملیات جایگزینی نیوجرسی با گاردریل های این بزرگراه در سه کیلومتر انجام شد.  
به گفته هدایت؛ طی هفته گذشته سایر معابر بزرگراهی این منطقه از جمله بزرگراه های شهید تندگویان، شهید کاظمی، آزادگان، امام علی (ع)، خلیج فارس و ... با نصب ۱۰ کاشن تانک، ۱۵ بشکه ترافیکی، ۱۵۰ مانع استوانه ای و ۱۲۰ تابلوی هشداردهنده ایمن سازی شدند.
انتهای پیام

۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 18177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =