آغاز به کار دو پایگاه سنجش سلامت در منطقه ۱۵

دو پایگاه سنجش سلامت با هدف آگاهی‌بخشی عمومی و پیشگیری از بروز بیماری‌های غیرواگیر همزمان با هفته سلامت مردان در محله‌های کیانشهر و مسعودیه منطقه ۱۵ راه‌اندازی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدحسن رجبی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با تاکید بر اینکه سلامت مردان موضوعی است که جنبه های جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی آن در ارتقای شاخص‌های توسعه انسانی بسیار مهم است، گفت: پایگاه سنجش سلامت به منظور حساس سازی مردان برای مراقبت از سلامت خود و پیشگیری از بروز بیماری‌های غیر واگیر و همچنین افزایش امید به زندگی، فعالیت خود را در محلات منطقه آغاز کرد.

او با اشاره به اینکه فعالیت این پایگاه ها تا هفتم اسفند ماه ادامه خواهد داشت، افزود: این دو پایگاه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در میادین میوه و تره بار محلات کیانشهر شمالی و مسعودیه راه اندازی شده است.

رجبی در ادامه خاطر نشان کرد: تست قند خون و bmi، تست فشارخون، مشاوره تغذیه، آموزش خود مراقبتی در زنان و مردان، اهداء ویلچر، پخش بروشور و مشاوره روان شناسی و... از ویژه برنامه های  پایگاه سنجش سلامت در هفته سلامت مردان است.

شایان ذکر است؛ پایگاه سنجش سلامت در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه، دوم تا چهارم اسفند در میدان میوه و تربار محله کیانشهر شمالی و روزهای سه شنبه تا پنج شنبه، سوم تا پنجم اسفند در میدان میوه و تره‌بار محله مسعودیه برپا می شود.

انتهای پیام

۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 18183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =