۲۰ سال است که کرایه اتوبوس‌ها در شب دوبرابر روز است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۰ سال است کرایه اتوبوس در شب با توجه به تعداد کم مسافر دوبرابر می‌شود و این ارتباطی به شورای انقلابی و غیرانقلابی ندارد و این کرایه از قبل دوبرابر بوده است‌. 

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران سه شنبه- ۳ اسفند ۱۴۰۰-  در چهل و نهمین جلسه شورای شهر گفت: ۳ اسفند سالگرد کودتای انگلیسی رضاخان پهلوی است که در سال ۱۲۹۹ اتفاق افتاد؛ آغاز حکومت پهلوی از همین کودتا شروع شد که در واقع به سلطنت قاجار پایان داده شد و رضاخان با قوای خود با کمک سید ضیا کودتا کرد؛ سال‌ها درگیر بودیم و باید از این روزها درس بگیریم و بدانیم که دوران ظلم هیچ‌گاه پایان نمی‌یابد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به ۵ اسفند سالروز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی اظهار کرد: خواجه نصیرالدین طوسی ریاضیدان و ستاره شناس بزرگ و از مفاخر ایران است. 

وی عنوان کرد: ۵ اسفند روز مهندس است؛ این روز را به همه مهندسین تبریک می‌گوییم و می‌دانیم که بخش مهمی از پیشرفت‌های کشور برمبنای مهندسی شکل گرفته است. 

چمران در بخش دیگری از سخنانش شهادت دو خلبان در تبریز را به خانواده و همکاران آن‌ها تسلیت گفته و افزود: امیدواریم با دقت بیشتر از این حوادث جلوگیری شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین بیان کرد: دیروز یکی از رسانه‌ها خبری را به گونه‌ای منعکس کرد که ما کرایه اتوبوس را در شب دو برابر کردیم، در حالی که ۲۰ سال است کرایه سرویس اتوبوس در شب با توجه به تعداد کم مسافر دوبرابر می‌شود و این ارتباطی به شورای انقلابی و غیرانقلابی ندارد و این کرایه از قبل دو برابر بوده است‌. 

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 18214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =