اعمال نظامات جبرانی برای نرخ تاکسی به منظور کاهش تاثیر تورم بر زندگی تاکسیرانان

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی به طور متوسط گفت: در نوبت شب یعنی از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح افزایش ۲۰ درصدی تعرفه در نظر گرفته شده است و نظامات جبرانی پیش بینی شده تا بتوانیم تاثیر تورم را در زندگی رانندگان تاکسی کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار شهر، سید جعفر تشکری هاشمی سه شنبه- ۳ اسفند ۱۴۰۰- در جریان بررسی لایحه افزایش کرایه تاکسی در سال آینده گفت: پیشنهاد این است که نرخ کرایه تاکسی افزایش ۲۵ درصدی داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: همچنین استفاده از خودروهای با کیفیت بالاتر نیز در این لایحه پیش بینی شده است که می‌توانند در صورت فراهم شدن این امکان طبق مصوبات دوره های قبل افزایش نرخ داشته باشند.

تشکری هاشمی با بیان اینکه استفاده از نظام پرداخت الکترونیک در سال آینده جزو تعهدات تاکسیرانی است، افزود: امکان متغیر بودن کرایه در ساعات پیک نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: در این لایحه آمده است که به طور متوسط نرخ کرایه ۲۵ درصد افزایش یابد اما در برخی خطوط که نیاز به تغییر نرخ است می توانند تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داشته باشند. اما در خطوط دیگر باید کمتر از ۲۵ درصد افزایش نرخ باشد که بالانس این عدد به ۲۵ درصد برسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در نوبت شب  یعنی از ساعت ۲۲ تا  ۶ صبح افزایش ۲۰ درصدی تعرفه در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: نظامات جبرانی پیش بینی شده تا بتوانیم تاثیر تورم را در رانندگان تاکسی کاهش دهیم.

به گزارش شهر در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران به افزایش میانگین ۲۵ درصدی نرخ کرایه رای دادند.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 18230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =