به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی سه شنبه- ۳ اسفند ۱۴۰۰- در جریان بررسی نرخ کرایه انواع تاکسی و سرویس مدارس و تعیین بهای انواع خدمات تاکسیرانی در سال ۱۴۰۱ گفت: نرخگذاری تاکسی با نرخگذاری مترو و اتوبوس متفاوت است، در نرخگذاری تاکسی بر لبه تیغ حرکت میکنیم و هر انحراف به ضرر مردم یا تاکسیرانان است؛ در نتیجه باید مصوبهای داشته باشیم که تفسیر و تنازع را تا حد ممکن کاهش دهد.
امانی اضافه کرد: اعداد افزایشی باید در قالب جدول و به صورت کمی و مشخص باشد.هوشمندسازی آرزوی ما است و اتفاق خوبی است اما هنوز عملیاتی نشده و اجرای آن ابهاماتی دارد و تا آن زمان باید همه چیز کمی و مشخص باشد.
او همچنین در واکنش به اظهارات مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مبنی بر راهاندازی سامانه هوشمند تاکسیرانی گفت: وقتی مدیرعامل میگوید هماکنون امکان راهاندازی آن وجود دارد چرا تا پایان سال مهلت بدهیم؟ ما در مصوبههای زیادی شهرداری را موظف کردیم اما خیلی از آنها عملیاتی نشد و هیچ مدیری هم بابت انجام ندادن مصوبه بازخواست نشده است؛ در نتیجه اگر الان امکان راهاندازی دارد، معطل نکنیم که باز مردم در ترافیک یا بارندگی گرفتار در صف تاکسی بشوند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بیان کرد: در مصوبه ما باید مستقیم شهرداری تهران را مورد خطاب قرار بدهیم و نه سازمان یا شرکت را.
همچنین مهدی چمران با تاکید بر این موضوع گفت باید این موارد اصلاح شود و در نهایت پیشنهاد امانی در مورد استفاده از واژه «حداکثر» مصوب شد.
انتهای پیام/
نظر شما