نصب ۷۴ برج نوری در بوستان‌های منطقه ۱۷/روشن‌تر شدن معابر دارالشهدا با نصب ۲۴ پایه چراغ

با نصب ۷۴ برج نوری در بوستان‌های منطقه ۱۷،تعداد این برج‌ها از مرز ۳۳۰ برج گذشت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به ارتقاء روشنایی معابر منطقه و تامین امنیت شهروندان گفت: طی سه ماه گذشته تعداد ۱۴ برج نوری در خیابان‌ غلامرضایی نبش خیابان مهران و میدان مدافعین حرم نصب شده است؛ همچنین در راستای زیباسازی مناظر شهری و ارتقاءنور ، ۷ مورد برج نوری تا پایان هفته از میدان شهدای مدافع حرم تا نبش خیابان ابوذر نصب خواهد شد.

وی با اشاره به تامین روشنایی بوستان های منطقه اظهار کرد: در راستای ارتقاء نور و ایمنی شهری، ۷۴ برج نوری در بوستان های گلزار، هویزه، رز و گل سرخ نصب می شود.

شهردار منطقه۱۷ با اشاره به نقش روشنایی در تامین ایمنی و امنیت فضاهای شهری تصریح کرد: برج های نوری نصب شده مجهز به سیستم روشنایی LEDکم مصرف هستند که این انتخاب با هدف استفاده از فناوری های جدید و کاهش هزینه، مورد توجه مدیریت شهری منطقه۱۷ قرار گرفته است.

شنگی اظهار کرد: در گذشته این موارد دچار خاموشی یا نور کم بوده که با تدابیر صورت گرفته، سرقت اقلام برج های نوری کاهش یافته و با نصب لامپ های کم مصرف LED مصرف برق نیز کاهش یافته است.

وی در ادمه و در خصوص مجهز شدن زمین بازی کودکان بوستان های منطقه، گفت: در بوستان های هویزه،آل احمد،تلاش ۲ و رازیانه، لوازم و تجهیزات مطابق با معیارهای استانداردسازی زمین بازی کودکان نصب و راه اندازی شده است. همچنین تجهیز و نوسازی زمین بازی کودکان سایر بوستان های منطقه نیز در برنامه های آتی قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز وسایل ورزشی در بوستان های منطقه، ادامه نصب پایه چراغ روشنایی، تجهیز وسایل ورزشی برای گروه های سنی مختلف شهروندان و تعمیر سرویس های بهداشتی از جمله برنامه های مدیریت شهری است که به طور مستمر و در راستای نگهداشت شهر و بوستان ها انجام می شود.

انتهای پیام/

۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 18257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =