بهره‌برداری از پروژه شهربانو محله شهران؛ تابستان

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تهران گفت: پروژه شهربانو در محله شهران یکی از پروژه‌های در دست احداث است و طبق قرارداد با پیمانکار مجموعه قرار شد تا مجموعه برای آخر تابستان ۱۴۰۱ آماده شود، اما تلاش می‌کنیم تا ابتدای تابستان مجموعه شهربانو را برای بانوان آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، محمدباقر اسدی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ در بازدید از پروژه‌های در دست احداث این منطقه در جمع خبرنگاران گفت: پروژه شهربانو در محله شهران یکی از این پروژه‌ها است که پیش از این با مشارکت مردمی ساخته شده بود، اما بهسازی استخر، جدیدترین سیستم‌های تصفیه و اضافه کردن سالن بدنسازی و استخر روباز آن در حال انجام است؛ اعتبار این پروژه ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است و طبق قرارداد با پیمانکار مجموعه قرار شد تا مجموعه برای آخر تابستان ۱۴۰۱ آماده شود اما تلاش می‌کنیم تا ابتدای تابستان مجموعه شهربانو را برای بانوان آماده بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: ورزشگاه کن دیگر پروژه در حال ساخت منطقه ۵ است که سرانه‌ ورزشی منطقه را ارتقا می‌دهد. این پروژه دارای سوله‌ای به مساحت ۷۶۰ متر، زمین فوتبال، ساختمان اداری و رختکن است که این موارد انجام شده و این پروژه با اعتباری در حدود ۶ میلیارد تومان تاکنون پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و اواسط فصل بهار ۱۴۰۱ آماده بهره‌برداری می‌شود.

اسدی سرای محله اکباتان را دیگر پروژه مهم در دست احداث منطقه عنوان کرد و افزود: سرای محله اکباتان که از قبل ایجاد شده بود به دلایل متعدد کیفیت لازم را از لحاظ  بهره‌برداری و ایمنی نداشته، بنابراین بازسازی و تکمیل آن در حال انجام است، ضمن اینکه بخش‌هایی به آن اضافه شده است‌؛ این سرای محله که اعتبار آن حدود سه میلیارد تومان است، تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آماده افتتاح می‌شود. 

انتهای پیام/

۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 18262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =