آهنگ سلامت مردان در منطقه ۱۴ نواخته شد

ویژه برنامه‌های متنوعی همزمان با روز جهانی و هفته ملی سلامت مردان در منطقه ۱۴ به اجرا درآمده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این باره گفت: با هدف ارتقای سلامت مردان و افزایش امید به زندگی، برنامه های متنوع سلامت محور با شعار«مردان هم به مراقبت نیاز دارند» در منطقه به اجرا درآمده است.
سالاری پور با اشاره به خدمات سلامت محور در قالب غربالگری و ارائه آموزش‌های خودمراقبتی به مردان گفت: خدمات مشاوره پزشکی، غربالگری بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت، مشاوره سرطان پروستات و گوارشی (کولون) از مهم‌ترین خدماتی است که ویژه مردان ارائه می‌شود.
او افزود: وبینارهای آموزشی مشاوره و روانشناختی و پاسخگویی به سوالات مراجعان در حوزه سلامت روان، همچنین برگزاری ۶ کلینیک پزشکی در میادین تره بار، سرای محله، بوستان  ها از جمله بوستان سلیمانیه و... از خدمات دیگری است که ویژه پرسنل شهرداری منطقه، کارگران فصلی و پلیس راهور و مردان ساکن در منطقه برگزار شده است.
شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به پویش «اهدای سلامتی» ویژه پدران شهدا که با ارائه خدمات سلامت محور به صورت رایگان به اجرا در آمده است، از راه اندازی ۱۵ پویش با موضوعات سبک زندگی سالم، اهدای سلامتی، سلامت همگانی، دخانیات کمتر زندگی بهتر، جسم سالم روان سالم، آهنگ سلامت، مردان فعال تر مردان سالم تر و... در محلات ۲۱ گانه منطقه خبر داد.
سالاری پور در پایان اظهار داشت: با توجه به همه گیری و شیوع کرونا، برنامه های بهداشتی و آموزشی با هدف افزایش آگاهی مردان به موضوع سلامتی در زمینه بیماری کووید ۱۹ به شکل اختصاصی از فعالیت های حوزه فرهنگی و اجتماعی است که تا روزهای پیش رو استمرار دارد.

انتهای پیام 

۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 18264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =