رسیدگی به بیش از هزار و ۸۰۰ موضوع خدمات شهری در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ گفت: در قالب طرح "تحول در نگهداشت شهر" با ثبت ۵۲۳ آیتم در "سامانه طرح نگهداشت "، به بیش از هزار و ۸۰۰ موضوع خدمات شهری در محله‌های مرکزی شهر تهران رسیدگی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی گفت: طرح تحول در نگهداشت شهر با هدف ایجاد تحولی نوین در محله های منطقه در دو مرحله و بازه زمانی ٣ ماهه از ۲۰ آبان ماه آغاز و طی دو  دوره با نظارت اداره کل امور مناطق با محوریت اصلی منازل خانواده معظم شهدا و اجرای طرح استقبال از دهه مبارک فجر با حضور بیش از  ١٢٠٠ نیروی انسانی توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست  انجام شد.

موسوی ادامه داد: بر اساس اطلاعات ثبت شده، این طرح در محدوده منزل ۲۰ شهید معظم انجام شد و برای استقبال از دهه فجر با حضور کلیه نیروی های انسانی اداره امور شهری در محدوده مسیر راهپیمایی اجرا شد.

شهردار منطقه ۱۱ با بیان این که بیش از هزار و ۸۰۰ موضوع خدمات شهری از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ مربوط به منطقه ۱۱ ثبت شده است، بیان کرد:  این طرح با اجرای بهسازی محیط های شهری و فضای سبز، بوستان ها، هرس، علف کشی، طعمه گذاری و شناسایی کلونی  موش، لکه گیری آسفالت، نظافت و جمع آوری ضایعات اجرا شد.

او در ادامه تشریح کرد: طرح تحول نگهداشت " محور-محله " نیز در حال انجام است که بر اساس این طرح هرهفته در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه یک محور و یک محله مورد بهسازی محیط شهری قرار می گیرد و برای استقبال از نوروز اطلاعات ثبت شده و از تاریخ ۱۵ اسفند ماه به مرحله اجرا می رسد.

به گفته موسوی مهم ترین اقدام در طرح تحول در نگهداشت شهر، رسیدگی ویژه به بوستان رازی و آماده سازی این بوستان برای بهره برداری به عنوان یک مرکز تفریحی و تفرجگاه بزرگ در مرکز شهر تهران بوده است.

موسوی بیان کرد: به منظور استفاده خانواده ها و ارتقای رفاه و امنیت خانواده ها، اقداماتی از جمله  نصب برج های نوری ۱۲ متری ۸ وجهی به تعداد ۳۵ دستگاه، لایروبی و تخلیه لجن کف دریاچه به حجم ۲۸۰۰ مترمکعب، کاشت حدود هزار اصله درخت میوه، نصب لوازم بدنسازی برای معلولین و ... انجام شده است.

انتهای پیام
 

۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 18276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =