۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 18279

جمع‌آوری ضایعات و نخاله‌های موجود در دره فرحزاد

اختصاص فضا برای جانمایی کانکس پلیس
جمع‌آوری ضایعات و نخاله‌های موجود در دره فرحزاد

شهردار منطقه ۲ در هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی بررسی رفع مشکلات و معضلات روددره فرحزاد بر هم‌افزایی و مشارکت همه‌جانبه نهادهای اجرایی دخیل در این زمینه برای تسریع در پیشبرد برنامه‌های پیش‌بینی شده در ساماندهی رودخانه تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی بررسی رفع مشکلات و معضلات رود دره فرحزاد با حضور مدیر عامل سازمان  رفاه و خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، شهرداران مناطق۲و۵، فرمانده بسیج شهید باهنر،رییس پلیس راهور منطقه و نمایندگان دادستانی ناحیه ۲و۵، پلیس مبارزه با مواد مخدر، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بهزیستی شمیرانات، شرکت آب و فاضلاب و برق منطقه وجمعی از معاونین و مدیران شهری به میزبانی شهرداری منطقه۲ برگزار شد.
مهدی صالحی در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل شهرداری این منطقه برای اجرای طرح های عملیاتی گفت: اقداماتی همچون جمع آوری معتادان متجاهر، حذف پلاک های قرمز  و ایجاد مسیر تردد و تامین روشنایی  در طرح ساماندهی روددره  پیش بینی و در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه جمع آوری معتادان با همکاری  نیروی انتظامی در چند مرحله انجام شد،گفت: همزمان  شهرداری منطقه نیز در یک اقدام ضایعات  و نخاله های دره که چندین سال در این دره رها شده بود را پاکسازی کرد.
شهردار منطقه۲ به جمع آوری مراکز  غیرمجاز خرید و فروش ضایعات اشاره کرد و گفت: به منظور تامین امنیت دره فرحزاد، فضایی برای استقرار کانکس نیروی پلیس جانمایی شده است.
صالحی ساماندهی نقاط بی دفاع شهری منطقه را از دیگر اقدامات مهم برای کاهش آسیب ها و ارتقاء امنیت شهروندان دانست و درهمین راستا نیز بر شناسایی نقاط فاقد روشنایی و هماهنگی با اداره برق برای تأمین روشنایی آن ها تأکید کرد.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح اصلی روددره فرحزاد ، این منطقه را متحول خواهد کرد و موجب شکل‌گیری یک قطب گردشگری می‌شود، گفت: پیشرفت حاصل‌شده نتیجه برنامه‌ریزی مناسب و کار قرارگاهی و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها و تلاش میدانی و جهادی است و امید است با تداوم این مسیر شاهد آینده‌ای زیبا در این منطقه باشیم.

انتهای پیام

۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 18279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =