شبکه شهر- به گفته؛ حسینرضا شهیدزاده اسدی مشاور و مدیر دفترحوزه معاونت حملونقل و ترافیک، بیش از ۳۰۰ پیام ورودی با حوزه معاونت حملونقل و ترافیک برقرار شد. بیشتر این پیامها مربوط به مشکل حوزه نرم افزاری سامانه تهران من و تأخیر اتوبوسها در نرم افزار مربوطه است.
مشاور و مدیر دفتر حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه مسائل داخلی نیروهای شهرداری درباره دریافتی و ارتقای حقوق و مزایا از جمله دیگر موضوعات تماس تلفنی امروز بود، افزود: بخش دیگر تماسها مربوط به سرویسهای رفاهی است که باید در پایانههای تاکسیرانی ساخته شود. دسترسی به آسانسورها در تعدادی از ایستگاههای مترو و خرابی پله برقیها از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در تماس تلفنی شهروندان بود.
نظر شما