مشکلات حمل‌ونقل شهروندان بررسی شد

بیش از ۳۰۰ شهروند با معاونت حمل‌ونقل‌ و ترافیک شهرداری تهران تماس گرفتند.

شبکه شهر- به گفته؛ حسین‌رضا شهیدزاده اسدی مشاور و مدیر دفترحوزه معاونت حمل‌ونقل‌ و ترافیک، بیش از ۳۰۰ پیام ورودی با حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برقرار شد. بیشتر این پیام‌ها مربوط به مشکل حوزه نرم افزاری سامانه تهران من و تأخیر اتوبوس‌ها در نرم افزار مربوطه است.

مشاور و مدیر دفتر حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه مسائل داخلی نیروهای شهرداری درباره دریافتی‌ و ارتقای حقوق و مزایا از جمله دیگر موضوعات تماس تلفنی امروز بود، افزود: بخش دیگر تماس‌ها مربوط به سرویس‌های رفاهی است که باید در پایانه‌های تاکسیرانی ساخته شود. دسترسی به آسانسورها در تعدادی از ایستگاه‌های مترو و خرابی پله برقی‌ها از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در تماس تلفنی شهروندان بود.

۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 18285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =