اختصاص زمین به دانشگاه علوم پزشکی برای افتتاح اولین بیمارستان در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ طی نشستی با مدیرعامل شرکت شهر سالم دیدار و در خصوص مسائل و موضوعات بهداشتی و درمانی منطقه گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت طی این نشست با اشاره به تعامل خوب درمانگاه های شرکت شهر سالم با منطقه افزود: در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بویژه در محلات کم برخوردار، از حمایت های این درمانگاه ها با خدمات تخصصی و عمومی بهره مند هستیم.

اختصاص قطعه زمینی به دانشگاه علوم پزشکی در راستای ایجاد اولین بیمارستان و تسهیل رفت وآمد شهروندان در استفاده از خدمات پزشکی از دیگر سخنان شهردار در این جلسه بود.
ضمن اینکه به گفته این مسئول؛ طی بازدید از ساختمان درمانگاه شهدای نعمت آباد مشکلات فنی احصاء و علاوه بر رفع نواقص از سوی معاونت فنی و عمرانی، عدم انطباق‌های مربوط به آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مرتفع خواهد شد.

در ادامه امیر حاجی‌نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهرسالم وجود درمانگاه ها در مناطق جنوبی شهر تهران را با رویکرد خدمت رسانی به شهروندان موثر عنوان کرد و افزود: درمانگاه شهدای نعمت آباد در میان مجتمع های مسکونی سهیل ظرفیتی برای خدمت رسانی در اسرع وقت به شهروندان است و امیدواریم با گسترش تجهیزات و خدمات تخصصی تر شاهد رضایت هرچه بیشتر شهروندان باشیم.  

حاجی‌نورمحمدی در خصوص پایش سلامت همکاران شهرداری، بر اولویت سلامت محوری بر درمان محوری تأکید و از گسترش فضاهای درمانی جدید در درمانگاه شهرداری منطقه ابراز خرسندی کرد.
براساس این گزارش، این جلسه با حضور رئیس دفتر شهردار منطقه، معاون درمان شرکت شهر سالم، رئیس درمانگاه منطقه ۱۹، معاونین و مدیران شهری همراه بود.
 

انتهای پیام

۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 18293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =