ویزیت تخصصی آقایان در هفته ملی سلامت مردان رایگان شد

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از ارائه خدمات سلامت محور و ویزیت‌های تخصصی رایگان ویژه مردان به مناسبت هفته ملی سلامت مردان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه اهمیت بخشی به سلامت مردان و حساس سازی آقایان به ارتقای وضعیت سلامت خود را از اهم اهداف این برنامه ها اعلام کرد که با شعار "مردان هم به مراقبت نیاز دارند" به مدت یک هفته در این منطقه آغاز شده است.
او ویزیت رایگان تخصصی با مشارکت درمانگاه شهرداری منطقه ۱۹ را از جمله خدمات ویژه این هفته اعلام کرد که در زمینه های قلب و عروق ، کلیه و مجاری ادراری، مغز و اعصاب و ... به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
اخگر پور در ادامه به برپایی ایستگاه سلامت در میادین تره بار و بویژه میدان مرکزی میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: در این ایستگاه ها که با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران برپا شده است، ضمن معرفی مراکز واکسیناسیون و ارائه خدمات ویزیت پزشکی، مشاوره تغذیه، غربالگری و آموزشی، بروشورهای آموزشی و ماسک نیز بین شهروندان توزیع می شود.
به گفته این مسئول؛ برپایی ایستگاه سلامت در بوستان بزرگ ولایت، ارائه خدمات سلامت محور در کمپ های ترک اعتیاد، ارائه خدمات سلامت به رانندگان اتوبوس پایانه شهید سروری و کارگران خدمات شهری و فضای سبز و برگزاری وبینار آموزشی با موضوع بیماری سرطان از طریق ورود به لینک وبینار https://www.skyroom.online/ch/tums۳/southern-health-center-meeting  از دیگر برنامه های اجرایی در هفته ملی سلامت مردان است.
انتهای پیام 

۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 18306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =