کلنگ زنی فاز اول پروژه مسکن قرارگاه جهادی؛ هفته آینده و فاز دوم تا بهار ۱۴۰۱

نیکزاد در آیین امضای تفاهم‌نامه شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هفته آینده فاز اول این پروژه در یک نقطه به صورت فیزیکی کلنگ‌زنی و در سایر نقاط به صورت آنلاین اطلاع‌رسانی می‌شود و فاز دوم تا سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد تا این ۱۰ هزار واحد در نقاط مختلف تهران با نقشه‌های مهندسی مناسب احداث شود.

به گزارش خبرنگار شهر، صبح امروز- شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰- آیین امضای تفاهم‌نامه شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت پروژه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مردم تهران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد. 

نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه شهردار انقلابی تهران از روز اول مسئولیت مانند سایر مسئولیت‌ها به صورت شبانه روزی در خدمت مردم هستند، اظهار کرد: حدود یک و ماه و نیم قبل بود که جلسه‌ای با شهردار تهران داشتیم و ظرفیت‌های نهاد بنیاد مسکن را مطرح کردیم و درباره همکاری با شهرداری تهران هم در بحث ساخت مسکن و هم زیرساخت‌های شهری به ویژه مترو گزارشاتی را ارائه دادیم و در همین راستا جلسات شهرداری با وزارت راه و رئیس جمهور برگزار شد.

وی افزود: با ابتکار شهرداری قرارگاه جهادی مسکن در شهرداری راه‌اندازی و قرار شد ساخت ۱۰ هزار واحد از این ماموریت را بنیاد مسکن عهده‌دار شود؛ جلسات فشرده‌ای در این باره برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم با یک تیر چند نشان بزنیم و هم بافت فرسوده با بافت‌های مقاوم را جایگزین کنیم و هم دغدغه مسکن برای مردم حل شود. 

نیکزاد اضافه کرد: هفته آینده فاز اول این پروژه در یک نقطه به صورت فیزیکی کلنگ زنی و در سایر نقاط به صورت آنلاین اطلاع‌رسانی می‌شود و فاز دوم تا سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد تا این ۱۰ هزار واحد در نقاط مختلف تهران با نقشه‌های مهندسی مناسب احداث شود؛ افتخار بنیاد مسکن این است که عصای دست مسئولان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مورد نیاز باشد. 

در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران حضور داشتند. 

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 18345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =