شهرداری تهران درخصوص کانال عباس‌آباد هیچ مسئولیتی ندارد

اقراریان با اشاره به فوت یک کودک در کانال عباس آباد شهرری گفت: از مسئولانی که به خاطر بی تدبیری آن‌ها کودکان جان خود را از دست دادند سوالاتی دارم و اگر صداوسیما و استانداری به موقع به مسائل ورود پیدا می ‌کردند، شاهد این حادثه نبودیم. 

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان یکشنبه- ۸ اسفند ۱۴۰۰- در پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به فوت یک کودک در کانال عباس آباد شهرری گفت: از مسئولانی که به خاطر بی تدبیری آن‌ها کودکان جان خود را از دست دادند سوالاتی دارم. 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: سوال اول از صدا و سیماست؛ اگر این سازمان به موقع به مسائل ورود و اطلاع رسانی کند کمتر شاهد این مشکلات خواهیم بود. 

وی بیان کرد: سوال بعدی از استاندار تهران است؛ اگر استانداری به موقع با گذشت ۶ ماه از دولت فعلی ورود پیدا می ‌کرد شاهد این حادثه نبودیم. 

اقراریان عنوان کرد: در همین مدت کوتاه اعضای شورای شهر از شهرری بازدید داشتند و تذکراتی را دادند اما ما نیازمند کمک دستگاه های اجرایی هستیم. 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران افزود: اگر این کانال در منطقه برخوردار بود و در کنار منزل آقایان بود بازهم اینطور با آن برخورد می‌شد؟ مناطق محروم مشکلات زیادی دارند اما هنگام اختصاص بودجه برای رفع مشکلات عقب افتادگی رخ می دهد. 

وی عنوان کرد: باید درخصوص شهرری اقدامات جدی انجام شود و از استانداری تهران هم می خواهیم که اهتمام ویژه ای داشته باشد تا این مشکل حل شود. 

اقراریان تاکید کرد: شهرداری تهران در این حوزه هیچ مسئولیتی نداشته اما پیگیر رفع مشکل بوده است. 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از حضور خود به اتفاق جعفر شربیانی در این منطقه خبر داد و گفت: همچنین با فرماندار، شهردار و دادستانی و دادگستری هماهنگی شده تا به فوریت رسیدگی به این معضل در دستور کار قرار گیرد. 

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 18380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =