سازمان میادین میوه و تره‌بار برای فروش آنلاین و حذف واسطه‌ها برنامه دارد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان میادین مکلف شده در کنار اقشار کم‌درآمد و محلات کمتر برخوردار براساس نرخ‌های حمایتی نرخ میوه را ۱۵ درصد کمتر از سایر غرف در ۵۶ محله‌ای که سازمان میادین تعیین کرده است، ارائه کند و این سازمان برای فروش آنلاین و حذف واسطه‌ها برنامه دارد. 

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی یکشنبه- ۸ اسفند ۱۴۰۰- در پنجاهمین جلسه شورا در جریان بررسی حق بهره برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی، با بیان اینکه غرف کمتر برخوردار به مزایده نمی‌رود، گفت: با پیشنهاد کمیسیون خدمات شهری شورای شهر، غرف کمتر برخوردار قیمت کارشناسی دارند و غرف برخودار ۶۵ درصد قیمت در سال گذشته را بهره بردار پیشنهاد داده و یک دوره کامل را سپری کرده است. 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: سازمان میادین مکلف شده در کنار اقشار کم درآمد و محلات کمتر برخوردار براساس نرخ های حمایتی نرخ میوه را ۱۵ درصد کمتر از سایر غرف در ۵۶ محله‌ای که سازمان میادین تعیین کرده است، ارائه کند و در محله هایی که بازار میوه تره بار نیست هم ایستگاه میوه و تره بار ایجاد شود. 

وی افزود: این سازمان برای فروش آنلاین و حذف واسطه ها برنامه دارد. 

در ادامه چمران پیشنهاد داد: میادین بزرگی هستند که کنترلش مشکل است و فکر می کنم که اگر بازارهای کوچک تر راه اندازی شود، کیفیت بالاتر می رود. 

همچنین پیرهادی درباره لایحه بهای خدمات تخصصی ایمنی و آتش نشانی گفت: برآورد درآمد این لایحه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و فقط ۲۰ درصد افزایش در این قسمت در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 18393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =