اتصال خیابان استاد معین به سی متری جی حداکثر تا ۲ ماه آینده انجام می شود

شهر: ادامه خیابان استاد معین در ضلع جنوبی و اتصال آن به خیابان سی متری جی حداکثر تا دو ماه آینده افتتاح می شود. همچنین پروژه اتصال شاخه غربی بزرگراه یادگار امام به میدان فتح در حال طراحی است.

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از پادگان جی و خیابان استاد معین در گفتگو با شهر ، گفت: در بازدید امروز پروژه ادامه خیابان استاد معین برای افتتاح آماده سازی می شود. این پروژه یک بلوار با عرض ۴۵ و به طول ۸۵۰ متر است که در پی توافقات با ارتش و وزارت دفاع در حال آماده سازی است و تا یک الی دو ماه آینده افتتاح خواهد شد و خیابان استاد معین را به خیابان‌ سی متری جی متصل می‌کند.

او با اشاره به دیگر پروژه این محدوده، افزود: پروژه دیگری که امروز مورد بازدید قرار گرفت شاخه غربی بزرگراه یادگار امام بود که مسائل فنی آن با شهردار تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک و شهردار منطقه ۹ بررسی شد تا برنامه های آینده آن تعیین شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه درباره این پروژه یادآور شد: شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در این پروژه به میدان فتح می رسد. البته مسائلی مانند تکمیل طراحی و تملک زمین آن به پایان نرسیده و در حال انجام است.

عصر امروز (۹ تیرماه)، پیروز حناچی شهردار تهران، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید مصطفی موسوی لاری شهردار منطقه ۹ و سرهنگ غلامحسین باقری فرمانده پادگان جی از پروژه های محدوده این پادگان در بخش جنوبی خیابان استاد معین بازدید کردند.

خبرنگار: علی سی پی

۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
کد خبر: 1847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =