ممنوعیت پارک حاشیه‌ای وسایل نقلیه در خیابان پامنار

شهردار منطقه ۱۲ از ایجاد جداکننده‌ای میان خیابان پامنار به منظور جلوگیری از پارک حاشیه‌ای و حل مشکلات ترافیکی این خیابان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی در این‌باره گفت: بررسی موضوعات ترافیکی خیابان پامنار یکی از دغدغه‌های کسبه و ساکنان محترم این خیابان بود که طی جلساتی با این عزیزان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

یزدی افزود: از جمله مسائلی که در این خیابان سبب افزایش ترافیک می‌شد، پارک حاشیه‌ای بود که مقرر شد با تمهیداتی نظیر ایجاد جداکننده وسط خیابان، به‌کاربردن دوربین‌های هوشمند ترافیکی و استفاده از جرایم بازدارنده، این مسأله به‌طور کامل رفع شود.

وی همچنین توضیح داد: خیابان پامنار از معابر مجاور بازار تهران است که حد فاصل خیابان امیرکبیر تا مشیرخلوت، وسایل نقلیه به صورت دو طرفه می‌توانند در این خیابان تردد کنند. همچنین، این معبر از مشیرخلوت تا خیابان ۱۵ خرداد در شرایط فعلی پیاده‌راه به شمار می‌رود و یکی از مسائل و مشکلات این معبر، پارک حاشیه‌ای در اطراف آن است که به دلیل اینکه این بهسازی شده و عرض پیاده‌روها افزایش پیدا کرده، عرض سواره‌رو آن بسیار محدود شده و اگر پارک حاشیه‌ای هم در آن صورت گیرد، با ایجاد تراکم ترافیک، تردد را مختل می‌سازد.

شهردار قلب طهران از نصب جداکننده در این خیابان به منظور حل این مشکلات خبر داد و گفت: هم‌اکنون پس از انجام نظرسنجی‌ها از کسبه و ساکنان و بر اساس گزارشات به‌دست‌آمده، جداکننده‌ای وسط این خیابان نصب شد که با این اقدام، بسیاری مشکلات ترافیکی معبر حل شده و وسایل نقلیه دیگر مجاز به پارک حاشیه‌ای در آن نیستند.

وی با بیان این مطلب که این اقدام با استقبال ساکنان و کسبه روبه‌رو شده، ادامه داد: امیدواریم پس از این با ترافیک روان و آرامش ساکنان و عابران در این محدوده روبه‌رو شویم.

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 18528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =