اولویت استانداری در استان تهران اتمام پروژه‌های نیمه تمام است

استاندار تهران گفت: اولویت استانداری در استان تهران اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

به گزارش شهر، محسن منصوری  استاندار تهران در مراسم آئین بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی شهدای سلامت شهرستان ملارد که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: امیداوار هستم با تجهیز مناسبی که این بیمارستان داشته، خدمات شایسته ای به مردم این خطه که در زمره شریف‌ترین مردم استان تهران هستند ارائه شود، چراکه این منطقه، منطقه‌ای پرجمعیت، گسترده و پرظرفیت است.

وی ادامه داد: امروز شرایط کشور شرایط سختی است و به واسطه مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان انصافاً در شرایط کرونا که شرایط جنگی است با همکاری مردم شریف توانستیم بیماری را مدیریت کنیم.

استاندار تهران تاکید کرد: کرونا بیش از دو سال است که توان کشور را گرفته و در این شرایط بیمارستان شهرستان ملارد بهره‌برداری شد.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان‌تهران سپس گفت: اولویت استانداری در استان تهران اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و با تلاش مضاعف و مجدانه درصدد تکمیل دو بیمارستان در غرب استان در شهرستان‌های شهریار و اسلامشهر که در زمره پروژه‌های راهبردی استان است، هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه کاملاً استاندارد و در مقیاس شاخص‌های بین المللی است و محصول تلاش همه مسئولان است و با عزم جدی و باور قلبی شعار "ما می‌توانیم" امروز به بهره برداری رسید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 18566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =