عرضه دست‌آفریده‌های بانوان کارآفرین منطقه ۱۷ در بازارچه استقبال از بهار

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به برپایی بازارچه استقبال از بهار، گفت: در این بازارچه، محصولات تولیدی بانوان کارآفرین عضو مجموعه شهربانو، شاغلان مراکز مهارت‌آموزی کوثر و سایر بانوان هنرمند منطقه عرضه می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علیمحمد متولیان با اشاره به برپایی بازارچه استقبال از بهار، گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم به منظور حمایت از بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار، بازارچه دست آفریده های این قشر زحمت کش در منطقه ۱۷ آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه این بازارچه از ۱۰ اسفندماه شروع به فعالیت کرده، تصریح کرد: این بازارچه همزمان با عید مبعث شروع به فعالیت کرده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

متولیان با بیان اینکه تعداد ۴۰ غرفه در این بازارچه در اختیار بانوان قرار دارد، اظهار کرد: این غرفه ها به صورت رایگان در اختیار بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین به منظور کمک به معیشت آنها، قرار می گیرد.

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷، تصریح کرد: در این بازارچه، محصولات تولیدی بانوان کارآفرین عضو مجموعه شهربانو، شاغلان مراکز مهارت آموزی کوثر و  سایر بانوان هنرمند منطقه عرضه می شود.

وی با اشاره به مکان بازارچه گفت: این بازارچه نوروزی در محل بازارچه های منطقه به نشانی خیابان قزوین، روبروی پمپ بنزین، گاراژ محمدی مستقر بوده و ساعت شروع به کار آن از ۱۰ صبح است.

متولیان خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ‌نام برای دریافت غرفه می توانند به صورت حضوری به اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه مراجعه کنند یا با شماره های ۹۶۰۴۲۵۸۳ و ۹۶۰۴۲۵۸۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 18585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =