عرضه اقلام شب عید با قیمت مناسب در ۸ روزبازار منطقه ۱۵

اقلام شب عید با قیمت مناسب در ۸ روزبازار منطقه ۱۵ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی عرضه شد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت:  همزمان با روزهای پایانی سال ۸ روز بازار منطقه شامل شنبه بازار مشیریه، یکشنبه و چهارشنبه بازار شاهد، دوشنبه بازار مسعودیه و شهرک بروجردی،   سه شنبه بازار کیانشهر، پنج شنبه بازار مسعودیه و شب بازار زیر پل بعثت در سایه رعایت پروتکهای بهداشتی ساماندهی شد.

به گفته او؛ با هدف ساماندهی دستفروشان منطقه، هزار و ۸۲۲ دستفروش فعال در روز بازارها؛ از سوی اداره ساماندهی در سامانه سامان بازار ثبت نام شدند.

استرابی افزود: اختصاص غرفه رایگان به زنان سرپرست خانوار معرفی شده از سوی اداره بانوان و نیز تخفیفات ویژه برای قشر های کم برخوردار و معرفی شده از سوی اداره بهزیستی از جمله خدمات این ۸ روز بازار به دستفروشان است.

او با اشاره به اینکه استقرار دست‌فروشان با در نظر گرفتن رعایت فاصله ایمن در مسیر تردد افراد برای پیشگیری از شیوع بیماری الزامی است، بر نظارت بر رعایت بهداشت و استفاده از ماسک برای همه فروشندگان تأکید کرد و گفت: در روز بازارها استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان و یا روش پرداخت از طریق کد پرداز در اولویت است.

برپایه این گزارش؛ به همت اداره امور بانوان شهرداری تهران و منطقه، زنان سرپرست خانوار محصولات خود را  در دو بازار بوستان ولایت و بوستان گفتگو که با عنوان زنان و تولید ملی برپا می شود عرضه خواهند کرد.

انتهای پیام 

۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 18599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =