ساماندهی دست‌فروشان در منطقه ۱۷

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۷ گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و کاهش ترافیک، مدیریت شهری منطقه طرح ساماندهی دست‌فروشان را اجرا می‌کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، ابراهیم کوه نژاد در تشریح برنامه مدیریت شهری برای ساماندهی دستفروشان در محله امام زاده حسن(ع) گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کووید ۱۹ که معیشت تعدای از شهروندان و به خصوص بانوان بی سرپرست دارالشهدای تهران را دچار مشکل کرده است، مدیریت شهری تلاش دارد تا ضمن رعایت حقوق شهروندان در رفع سد معبر شهری، طرح ساماندهی دست فروشان را اجرا کند.

وی افزود: با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهری، دو مکان به صورت مجزا برای بانوان بی سرپرست و دست فروشان جهت استقرار این افراد در نظر گرفته  شده تا ضمن رفع معضلات ناشی از سد معبر، معیشت دست فروشان دچار مشکل نشود.

کوه نژاد با اشاره به اینکه خیابان امین الملک و یافت آباد به لحاظ وجود مراکز تجاری و رستوران ها از جاذبه سفر برخوردار هستند، تصریح کرد: همین دلیل باعث افزایش دست فروشی در این محلات شده است. پدیده دست‌فروشی و بساط‌ گستری در حاشیه خیابان‌ها، یکی از موضوعاتی است که علاوه بر ایجاد مزاحمت برای ساکنین محله، مشکلات ترافیکی را در این خیابان ها ایجاد کرده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه خاطرنشان کرد: به همین منظور و در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و به منظور کاهش ترافیک و رفاه حال شهروندان، طرح ساماندهی دستفروشان منطقه ۱۷ اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 18630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =