تفاوت برخورد رسانه‌ای با جنگ‌زدگان اوکراینی و نمازگزاران شهید پاکستانی، مهر تاییدی بر عدم اجرای عدالت در دنیاست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دنیا یک جنگ جهانی رسانه‌ای تشکیل شد و مهاجرت عده‌ای افراد چشم آبی از اوکراین را رسانه‌ای کردند، در حالی که بر جنایات در پاکستان چشم‌پوشی کردند، یادآور شد: این نوع واکنش‌ها عدم عدالت دنیا را به خوبی نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) سرور شهیدان، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) مرد مردانگی و نمونه انسانیت و وفاداری اظهار کرد: امیدواریم از برکات ماه شعبان هرچه بیشتر بتوانیم استفاده کنیم و درس بگیریم و بتوانیم آماده ورود به ماه رمضان شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حضور و تشکیل سپاه از ابتکارات امام خمینی(ره) مرد بی نظیر انقلاب است، یادآور شد: سپاه پاسداران یکی از نیروهای قوی جمهوری اسلامی ایران است که در مسیرهای مختلف توانسته موفقیت های بزرگی را کسب کند و به ویژه سپاه قدس در منطقه و جهان جایگاه بالایی دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگ ساماندهی آمریکا و اسرائیل برای منطقه را به هم ریخت؛ در حال حاضر شاهد هستیم که پس مانده‌های داعش هر روز در منطقه‌ای جنایتی را مرتکب می شوند که از جمله می‌توان به جنایت روز جمعه در پاکستان اشاره کرد که بیش از ۵۰ نمازگزار را به خاک و خون کشیدند و یکصد نفر را مجروح کردند.

چمران با بیان اینکه در دنیا یک جنگ جهانی رسانه ای تشکیل شد و مهاجرت عده‌ای افراد چشم آبی از اوکراین را رسانه‌ای کردند، در حالی که بر جنایات در پاکستان چشم پوشی کردند، یادآور شد: این نوع واکنش ها عدم عدالت دنیا را به خوبی نشان می دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: امیدواریم جوانان پرشور ما در سپاه گام های بزرگی در تثبیت موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در مقابل سلاح های مخرب دشمن بردارند.

وی با بیان اینکه کاشتن یک درخت یک ثواب بزرگ است، یادآور شد: در تمام شهرها و راه‌ها برای رسیدن به این ثواب الهی، مردم بدون هیچ پاداشی به درختکاری اقدام می کردند.

چمران همچنین ضمن تبریک روز جانباز به تمام جانبازان سرافراز خاطرنشان کرد: زندگی برای جانبازان نخاعی بسیار سخت و پیچیده است که با صبر و حوصله این ایام را سپری می کنند و در مقابل این افراد باید سر تکریم و تعظیم فرود بیاوریم. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرائت قرآن یکی از اقدامات و افتخارات جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: ما هنوز به پیشنهاد مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن دست نیافته ایم اما در این زمینه تلاش می شود و امیدواریم که بتوانیم حافظان و عالمان قرآن باشیم.

وی ادامه داد: هرچه در این زمینه کار شود، باز هم جای کار بیشتری وجود دارد و امیدواریم با سجایای خوب اسلامی، نمونه ای از یک شیعه واقعی را به دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 18632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =