اختصاص هزار اتوبوس جدید برای تهران از سوی وزارت کشور

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره وضعیت حمل و نقل عمومی در تهران بیان کرد: خبر خوبی در این زمینه دارم و قرار شده که وزارت کشور از محل قراردادهای خودشان هزار دستگاه اتوبوس به تهران اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر درباره وضعیت حمل و نقل عمومی در تهران اظهار کرد: خبر خوبی در این زمینه دارم و قرار شده که وزارت کشور از محل قراردادهای خودشان هزار دستگاه اتوبوس به تهران اختصاص دهند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در واقع وسایل اولیه برای تأمین این اتوبوس‌ها به کشور وارد می‌شود و مونتاژ اتوبوس‌ها در تهران صورت خواهد گرفت و ان‌شاءالله با ورود این هزار اتوبوس به چرخه حمل و نقل تحولات خوبی در این حوزه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین مدیریت شهری هم برنامه‌های خوبی در مورد تأمین اتوبوس و تعمیرات مربوط به این حوزه دارد و ان‌شاءالله تا چند ماه دیگر اتفاقات خوبی در این زمینه شاهد خواهیم بود.

چمران در پاسخ به پرسشی در مورد مصوبه اخیر مجلس برای تأمین واگن‌های یخچال‌دار خاطرنشان کرد: من دقیق متوجه نشدم که این واگن‌ها شهری و یا بین‌شهری است، ولی تصور می‌کنم تعدادی از این‌ها هم به صورت واگن‌های شهری خواهند بود که طی تماس با دوستان این موضوع را سؤال خواهم کرد.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 18636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =