تشکیل مجدد کمیسیون تهران و کلانشهرها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیسیون تهران و کلانشهرهای کشور لایحه‌های قابل توجه و خوبی داشت که در حال حاضر متاسفانه شاهد روند معکوس هستیم که تقاضا داریم رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تهران نسبت به این موضوع اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ۲۱ اصله درخت جوان در خیابان پردیس واقع در منطقه دو با اره برقی قطع شدند که باعث تاسف است و با توجه به گزارشات حاصل شده، زمین شخصی بوده و مالک حکم رفع تصرف را دریافت کرده و بدون مراجعه به شهرداری درختان موجود در حریم را قطع کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید درختان جابجا شود و نباید ساعت دو نیمه شب درختان را قطع کنند که این موضوع با حضور نیروی انتظامی فیصله یافت.

وی با اشاره به مشکلات اعتبارات برای ایجاد فضای سبز جدید تصریح کرد: با این وجود باید سعی شود که فضای موجود از بین نرود و نباید اجازه داد افراد به بهانه داشتن حکم قضایی درختان را قطع کنند.

امانی با بیان اینکه تعداد کمیسیون ها از هفت به هشت کمیسیون در دوره اول ریاست جمهوری حجت الاسلام روحانی افزایش یافت، اظهار کرد: دولت مصوبه جدیدی داشته و کمیسیون تهران و کلانشهرهای کشور از کمیسیون های شورا حذف شد و تعداد کمیسیون ها به طور مجدد به هفت کمیسیون رسید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این کمیسیون لایحه های قابل توجه و خوبی داشت که در حال حاضر متاسفانه شاهد روند معکوس هستیم که تقاضا داریم رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تهران نسبت به این موضوع اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص قطع درختان یادآور شد: این موضوع باید با هماهنگی با مسئولان قوه قضاییه رفع شود.

چمران ادامه داد: باید تشکیل مجدد کمیسیون تهران و کلانشهرها به طور جدی پیگیری شود چراکه لوایح و نتایج خوبی داشت.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 18637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =