طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزهای شهرداری تصویب شد

طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزهای شهرداری در پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر بررسی و در نهایت با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کاهش زمان صدور پروانه در دستور کار شورا قرار دارد، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر از این موضوع کوتاه نخواهد آمد و امیدواریم شاهد نشاط و ساخت و سازندگی در تهران باشیم و شهرداری در این زمینه همکاری کند.

مهدی اقراریان رئیس کمیسیون حقوقی شورا با بیان اینکه مردم برای دریافت مجوز باید یک فرایند پیچیده را طی کند، بیان کرد: شهرداری تهران مکلف می شود که نسبت به ارائه لایجه صدور مجوزها و ارائه خدمات غیرحضوری اقدام کند و شاهد ایجاد پنجره واحد مجوزها در شهرداری باشیم.

وی ادامه داد: پیگیر این هستیم که سیاست های بالا دستی را دنبال کنیم و امیدواریم شاهد کاهش حضور مردم باشیم و شهرداری باید در اسرع وقت نسبت به ایجاد درگاه صدور مجوز اقدام کند و سردرگمی ها را کاهش دهد.

در ادامه این نشست طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزهای شهرداری با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 18638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =