بررسی نرخ بهره‌برداری از خدمات مجموعه‌های سازمان ورزشی شهرداری تهران

در پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نرخ بهره‌برداری از خدمات مجموعه‌های سازمان ورزشی شهرداری تهران بررسی و در نهایت با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار شهر، در پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نرخ بهره برداری از خدمات مجموعه های سازمان ورزشی شهرداری تهران بررسی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی پور در پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر توجه به بافت فرهنگی، تراکم جمعیتی، وضعیت تاسیسات ورزشی، پراکندگی سرانه ورزشی مناطق و مقایسه تعرفه‌های موسسات خصوصی یادآور شد: تعرفه تاسیسات ورزشی در سال جاری با رشد ۲۶ درصدی روبه رو بوده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات ورزشی به اقشار خاص در سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است، گفت: مقرر شده که سازمان ورزش و جوانان خدماتی به این اقشار ارائه دهد.

مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از باشگاه های ورزشی در مناطق تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: این باشگاه ها در مناطق کمتربرخوردار هستند؛ قرار بوده مراکز ورزشی خدمات مناسبی را با شرایط تعرفه ای مناسب ارائه دهد اما از مسیر خود خارج شده اند و به رسیدگی نیاز دارد.

وی همچنین تصریح کرد: با وجود اینکه تعطیلی این مراکز اطلاع رسانی نشده اما مردم با مراجعه به این سالن ها شاهد تعطیلی آنها هستند.

ناصر امانی نیز با بیان اینکه مباحث مفصلی در کمیسیون اجتماعی در خصوص عطیلی ۴۶ مجموعه ورزشی مطرح شد، گفت: زیرساخت ها در تعدادی دیگر از سالن ها از بین رفته و مجموعه های ورزشی آبی با فرسودگی شدید مواجه هستند.

وی افزود: یکی از مباحث مطرح شده، واگذاری تمام این مجموعه ها به سازمان ورزش و جوانان بود که خدمات مناسبی به شهروندان ارائه شود و در بودجه امسال، مبلغ خوبی پیش بینی شده که با توجه به مباحث اقتصادی محقق نشد.

امانی با بیان اینکه باید با کمک مناطق شهرداری مشکلات زیرساخت های ورزشی را برطرف کنیم، یادآور شد: تصمیم گیری در خصوص ۴۶ مرکز تعطیل باید انجام شود و در اولویت قرار گیرد.

این طرح با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 18641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =