مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تعطیل تحویل داده شد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از تحویل ۴۶ مجموعه ورزشی تعطیل و تعدادی مجموعه نیمه‌تعطیل از دوره گذشته مدیریت شهری خبر داد و گفت: بسیاری از زیرساخت‌های این مجموعه‌ها رها شده و از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار شهر، امین توکلی زاده در جریان بررسی لایحه نرخ بهره برداری از خدمات مجموعه های سازمان ورزشی شهرداری تهران با اشاره به اینکه  ۴۶ مجموعه ورزشی شهرداری تهران را تعطیل و تعدادی هم رو به تعطیل تحویل گرفتیم چون زیرساخت ها از بین رفته بود، تصریح کرد: متاسفانه فکری برای نگهداشت زیرساخت ها آنها نشده بود و مجموعه های آبی که موتورخانه هایشان نیاز به نگهداشت داشتند عمدتا دچار فرسودگی شدید شده بودند.

وی ادامه داد: یکی از مصوبات دوره قبلی شورا این بوده که همه مجموعه های ورزشی زیرمجموعه سازمان ورزش برود، اما در مشورت با کمیسیون قرار شد مجموعه ها دسته بندی شوند و آنهایی که خدمت منطقه ای می دهند با کمک مناطق مدیریت شوند و  آنهایی که به کل شهر خدمت می دهند متمرکز اداره شوند.

توکلی زاده افزود: قرار شد در بودجه امسال برای باز کردن مجموعه های تعطیل رقمی را بگذاریم که به دلیل مشکلات بودجه ای به این رقم نرسیدیم.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 18654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =