۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 1873

آغاز همکاری شهرداری تهران و راه آهن؛ به زودی

بهره برداری از اراضی بالادستی تونل ریلی تهران-تبریز در مناطق ۱۷ و ۱۸
آغاز همکاری شهرداری تهران و راه آهن؛ به زودی

شهر: عملیات اجرایی پروژه «بهره برداری مناسب از طبقه فوقانی راه آهن تهران-تبریز در مناطق ۱۷ و ۱۸ شهر تهران» که از سال 1392 تا کنون بلا استفاده ماند بود به زودی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار شهر، سه شنبه ۱۰ تیر آیین «امضای تفاهم نامه شرکت راه آهن با شهرداری تهران درخصوص بهره برداری مناسب از طبقه فوقانی راه آهن تهران-تبریز در مناطق ۱۷ و ۱۸ شهر تهران» با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و پیروز حناچی، شهردار تهران و  همچنین سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن برگزار شد.

سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ابتدای این جلسه با اشاره به تفاهم نامه بین راه آهن و شهرداری تهران، گفت: سال ۱۳۸۷ عملیات اجرایی تونل ریلی مناطق ۱۷ و ۱۸ شهر تهران آغاز و در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسید. از سال ۱۳۹۲ تاکنون اراضی بالادست این تونل ریلی بلا استفاده بوده است که با همکاری راه آهن و شهرداری تهران، درحال حاضر یک سند همکاری ایجاد شده است.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه به زودی انجام خواهد شد، افزود: نکته مهم این پروژه، همکاری با شهرداری تهران و خدمت به شهروندان کلانشهر تهران است.

۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 1873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =