قطع برق چراغ‌های راهنمایی و تخلفات رانندگی عامل تشدید ترافیک شب گذشته بود/ تقدیر از زحمات کارکنان خدمات شهری

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسیاری از معابر به دلیل تخلفات راننده‌ها قفل شده بود و برخی خیابان‌های دوطرفه را یک طرفه کرده بودند و امیدواریم همراهی شهروندی بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار شهر، جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر در قالب تذکری با اشاره به اختلال شدید ترافیکی شب گذشته به دلیل بارش باران، با تقدیر از زحمات نیروهای خدمات شهری که در طول شب گذشته زحمت کشیدند و به بازگشایی انهار پرداختند، گفت: عمده معابر شهری ما دچار اختلال شده بود و تا حدود نیمه شب بسیاری از معابر درگیر ترافیک بودند و ترافیک به گونه ای بود که ساعت ها مردم در ترافیک گرفتار بودند.

وی ادامه داد: ۴۰ نقطه آبگرفتگی جدی اختلال در حرکت ایجاد کرده بود و حدود ۲۰ چراغ راهنمایی و رانندگی به دلیل نقص فنی در تقاطع ها دچار قطع برق شده بودند که منجر به بحران شده بود.

تشکری هاشمی از همکاران خدمات شهری و پلیس راهنمایی و رانندگی خواست که با شناخت مناطق بحران زا حضور موثرتری داشته باشد و مردم هم برای کاهش ترافیک همراهی کنند، چون بسیاری از معابری که رفتم به دلیل تخلفات راننده ها قفل شده بود و برخی خیابان های دوطرفه را یک طرفه کرده بودند و امیدواریم همراهی شهروندی بیشتر شود.

وی در پایان ورود سازمان بازنشستگی به مشکل رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر را خواستار شد.

انتهای پیام/

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 18780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =