کاشت نهال دوستی به یاد شهدای دانش‌آموز در  منطقه۲

مراسم کاشت نهال دوستی برای گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز منطقه با حضور شهردار،معاونین و مدیران منطقه، برخی از چهره‌های پیشکسوت ورزشی و دانش‌آموزان دهه هشتادی در بوستان ورزش برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،مهدی صالحی شهردار منطقه در این مراسم  گفت: توسعه پایدار کشورها در گرو توجه به مسائل زیست‌ محیطی به خصوص فضای سبز است که باید توجه ویژه‌ای به توسعه فضای سبز و کاشت درخت برای آیندگان داشته باشیم.
او با اشاره به اینکه نقض فضای سبز به عنوان ریه جامعه، در سلامتی و زندگی انکارناپذیر است، گفت: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصتی برای توجه به محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز است تا با کاشت نهال اهمیت هوای پاک و طبیعت سبز را بار دیگر مورد تاکید قرار دهیم.
صالحی افزود: اجرای برنامه های توسعه شهری بر مبنای حفظ محیط زیست از مهم ترین رویکردهای مدیریت شهری است و برهمین اساس مدیریت شهری منطقه با اجرای نهضت درختکاری اهتمام ویژه ای برای کاشت نهال و حفاظت از محیط زیست دارد.
شهردار منطقه۲ تاکید کرد: باید فرهنگ درختکاری را در جامعه توسعه دهیم و بدین شکل در حفاظت از محیط زیست نقش آفرین باشیم.
او اظهار داشت: در تلاشیم تا با توسعه فضای سبز امکان تنفس هوایی بهتر را فراهم کنیم و همکارانم فعالیت های گسترده ای را در این راستا در دست اجرا دارند.
براساس این گزارش، در حاشیه این مراسم از یادمان شهدای دانش آموز منطقه نیز در قالب نماد درخت سرو که نمادی از استقامت،پایداری و سرافرازی است توسط شهردار منطقه، نوجوانان و جوانان دهه۸۰ رونمایی شد.

انتهای پیام

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 18782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =